黑暗中的體驗館

早幾日同#維維媽一齊去左一個好特別嘅地方👉🏻🌚黑暗中的體驗館🌚參加一塲全黑晚宴...未出發已經好期待.....其實我好怕黑😅訓覺都要開一棧暗燈....對我來講都系好大挑戰....我仲估入到去眼睛, 應該點都有丁點光俾我地, 到時候點都會見到少少影,吾會全黑嘅😏可惜我系錯🙅🏻❌根本連隔離坐住邊個都睇吾到,只可以直接用觸覺(手)聽覺(耳)去感受....

體驗館會每人分派手持一支「手扙」,由視障職員用聲音來帶路,進入場館.  雖然好短嘅路程, 但都已經開始感到有點艱難....安頓好之後,一個全黑晚宴正式開始, 係伸手不見五指嘅情況下, 由頭盤食到甜品..都要自己搞掂…..到最後還有coffee or tea...不過都系要自己斟...好有難度😱可想而知...失明人士日常除咗遇上以上嘅困難外,仲有更多我哋意想不到嘅事會發生...好彩我冇跌野落地…..如果唔係…真係有排搵…..哈哈😆

其實呢次既體驗...唔單止係食飯咁簡單,你會得到一個唔錯嘅領悟...希望下次能夠帶小朋友來體驗一下呢度既其他旅程,俾佢感受自己身體健康已經係最大嘅福氣,要珍惜眼前所擁有。

「黑暗中對話」本身係一間社企...佢地既成立, 就係為左視障及聽障人士創造就業機會,幫助佢地有自力更新之餘, 亦都想大家體驗一下, 同埋認識佢地日常生活既情況....來緊12月29號又有另一塲「暗中夜宴」,而館內亦有其他吾同嘅體驗...好適合一家人, 男女朋友, 又或者成班朋友一齊來體驗下☺👇🏻
http://www.dialogue-experience.com.hk/zh










Dialogue in the Dark Hong Kong (DiD HK)

#暗中夜宴 #黑暗中對話體驗館 維維媽
#DinnerintheDark #lovekellyskitchen

留言