櫻花蝦臘味蘿蔔糕

早前為Kenwood Hong Kong 拍攝咗兩條片依家有得睇啦😁
用廚師機去整蘿蔔糕真系慳力慳時間👍🏻而今次食譜轉用櫻花蝦代替蝦米,令蘿蔔糕更香更好味呀😋

原來利用Kenwood廚師機KVL4100S的食物處理器配件能大大節省刨蘿蔔的時間。快點Click片跟著試做吧!快D睇片,鍾意就like & share啦👍🏻




櫻花蝦臘味蘿蔔糕

材料:
白蘿蔔 1800克
冬菇 6朵
瑤柱 3粒
櫻花蝦 約3湯羹
臘腸 3條
白芝麻 適量
蔥粒 少許
清雞湯 適量

調味料:
糖2茶匙
鹽 2茶匙
胡椒粉 適量
紅蔥頭 1粒

粉漿部分:
粘米粉 180克
粟粉 50克
浸過冬菇及瑤柱的水 240毫升
(混合粘米粉和粟粉用的,不夠則加清雞湯至240毫升)

做法:
1. 預早一日浸軟冬菇並去走冬菇腳,及浸軟瑤柱,保留浸冬菇和瑤柱的水。
2. 白蘿蔔去皮,用食物處理器刨絲;冬菇、臘腸和紅蔥頭亦分別用食物處理器打碎,備用。
3. 粘米粉和粟粉倒入大盆內,加入水(浸過冬菇及瑤柱的水和清雞湯)攪勻備用。
4. 熱油鑊爆香一半紅蔥頭,然後先加入櫻花蝦爆一爆香,再加入臘腸、冬菇、瑤柱兜勻,盛起備用;
5. 再次熱油鑊爆香餘下的紅蔥頭,放入蘿蔔絲炒熟,下調味料兜均;
6. 將所有材料再倒入大盆內,用K漿將材料和粉漿攪勻;
7. 準備蒸盆,盆內抹一層油,倒入材料,在上面再鋪上少許材料作裝飾(不用亦可),用蒸爐100度或大火隔水蒸45分鐘,最後灑上少許芝麻和蔥便完成。


Kelly小貼士:蘿蔔糕蒸完後可煎香後享用,沾上辣醬更惹味!

留言