【開心share】 ⭐️全新美贊臣PLATINUM 體驗簡約而不簡單⭐️

能夠每日煮好好食嘅餸俾佢地享用,已經達成我嘅基本目標。但係我發覺咁做係唔足夠, 一個成長中嘅小朋友, 係應該每日儘量吸收足夠嘅營養,去幫佢地應付兩方面, 邊兩方面?? 咪”靜”同”動”囉…..哈哈  我囡霖霖, “動” 嘅就係佢每日都扎扎跳,體力無限,無論係公園又或者屋企, 無時停, 至於佢嘅” 靜”, 我真係一啲都唔覺得係”靜”, 點解??? 因為佢會不停咁, 動動佢小腦袋, 諗呢樣諗個樣, 唱唱歌呀, 最近仲自己填詞唱歌, 一樣唔會停!至於我, 一樣要有充足嘅營養,先至可以應付….”我個囡囉”…哈哈

選食材, 當然係天然,非基因改造, 無添加成長激素為先, 但係市面上..又有幾多食材係咁嘅呢??

最近發現全新美贊臣PLATINUM,完全符合作為媽媽對幼兒食品嘅要求,採用天然來源嘅DHA,而且含有一種獨特嘅益菌所組合(聚葡萄糖及乳寡糖)有助支持腸道功能。
大家想感受真正純淨嘅營養,只要做齊以下步驟就有機會得到PLATINUM系列400克裝乙罐;

快D到 Love Kelly's Kitchen Facebook專頁睇下詳情啦!

截止日期: 2017年7月21日晚上11時59分
公佈日期: 2017年8月15日或之前透過登記之手提電話發送短訊確認




#美贊臣PLATINUM #簡約而不簡單 #多唔一定好 #有時少啲可能發現更多
#純分享 #非基因改造 #無成長激

留言