綻放天資

霖霖係一個天生好動又好多笑料小女孩,有時會氹得我地好開心有時又可以激得我地好嬲佢勇於嘗試😊而又唔怕俾人鬧,佢好明白我地對佢要求但係做唔做到呢???................ "服從"其實對一向都有難度


話說一個早上好乖自己廳度玩,而我就係廚房準備午飯一向要耳聽八方突然覺得佢過於安靜有啲奇怪,究竟佢又有啲咩野搞作呢?轉身向廳一望, OMG(嚇到要講英文).....,佢喺度畫圖畫呀... 不過....唔係畫係圖畫簿度而係牆身度.......!即時心裡有團火要沖上比著平時我就要教訓佢😤.. 而小霖霖..係呢一刻兩眼子圓碌碌登大左用佢最傻樣望住我...應該都係等緊訓話......



突然間腦海閃過美贊臣videoEllie畫面,小朋友做一啲人哋覺得唔岩同唔可能嘅嘢,究竟做父母應唔應該支持呢?自己從來都冇諗霖霖鍾意畫畫(可能就因為我夠細心)自己亦提及過,見到畫到亂糟糟嘅牆身真心有嬲,不過牆身畫花左可以擦左佢或者再油過,如果呢一刻我選擇左要教訓佢小朋友係心裡面究竟會點諗呢?? 站返係小朋友既世界裡面係點呢???  小朋友既自信心又會點?? 我地都知道每小朋友都有自己嘅個性同想法,而做父母嘅都想俾最好嘅野小朋友,但最好又咪佢地想要同需要呢? 一連串問題係我腦海裡出現左.......?????? 但當我回憶到Ellie故事既結局..我應該知道點做了....我要做個Positive的家長放下世俗選擇支持,等佢可以勇於做自己,令小朋友快樂地成長!呢一刻聰明霖霖已經感覺到..母愛有幾咁偉大.....哈哈哈 (後話 : 牆上面圖畫當然由佢爸爸慢慢擦乾淨啦)



Video Link
<<魔法.天資>>


#美贊臣Enfinitas #InspiredbyMoms #原生天資源自母愛
#支持孩子做自己 #原生就是與生俱來 #綻放天資 #變變魔法帽
#想像力是孩子的超能力 #創作力量同幻想會嚇你一跳 #魔法天資

留言