開心share.黃金霜





顧住打理屋企,亦都要好好打理自己!
近日驚覺皮膚比起之後差左好多😭又乾到暈,原來生完阿妹之後我都冇乜時間照顧自己D皮膚啦!咁啱La Jouvence Hong Kong 有盒黃金霜😊嘩!聽個名好似好勁咁,黃金霜有咩作用先?
保濕、收緊、改善暗沉膚色、乾燥及老化問題,仲有30種高級護膚成分😍.......好啦!咁我試下先☺️大家都未必想見到我個樣㗎啦,咁就睇返我隻手啦😆
試左7日,本身手背嘅細紋同膚色比較沉,用完之後明顯細紋少左同白左😍當然亦有擦面,效果都好好鼻嘅毛孔收細左,又冇咁乾,吾錯吾錯,解決曬我面部嘅問題💕

後記:話說我叫老公揸機影我隻手俾大家睇,佢都覺得白左,仲自己爆出來偷擦我D黃金霜😅第二日已經覺得好保濕同收緊左🤣🤣

#lajouvencehk
#黃金霜
#lovekellyskitchen

留言