Green Common "Taste the Future" Tasting Dinner

非常感謝Green Monday嘅邀請,來到位於尖沙咀海港城新開的Green Common店,有幸試食了精心製作的新派素菜!










招牌菜:
1)海南咪走雞
2)七彩藜麥超級碗
3)氣炸雞槌配蘇太名醬
4)素兒童餐植物魚柳包
5)濃香紫薯沙冰
6)有機豆腐黑芝麻沙冰

我自己最欣賞同喜歡嘅系海南咪走雞(海南雞飯)、氣炸雞槌同紫薯沙冰😍海南咪走雞無論賣相同味道都冇得輸👍🏻用左beyond meat 植物雞肉做,雞皮系用腐皮,好好味呀!

不得不提仲有個素兒童餐,令素食可以從小做起!其實每人都可以為地球出一點力,集少成多,就由Green Monday開始吧!

實在非常佩服Green Monday團隊嘅心思同努力👍🏻有時間我都會帶我對小朋友去試下先👨‍👩‍👧‍👦

Make Change Happen
Make Green Common

地址: Green Common海港城地下OT G61號舖

留言