自家製流心黑芝麻湯圓

簡易湯圓
食完晚飯趕回家製作,都趕得切12點前食到,嘻嘻!30分鐘完成!
最鐘意食芝麻有少少流心,但又吾想用豬油,就用左牛油!味道一樣咁好而且冇豬油咁肥(自己諗),可以食多兩粒添!


材料:
糯米粉 140g
120ml
黑芝麻 已磨碎35g
35g
牛油 20g
薑湯
水 800ml
薑 (可以加減) 6-7片
片糖 (可以加減) 2/3片

做法:
1) 將黑芝麻、糖及牛油在鑊上煮(中細火),炒至糖及牛油溶了就可以,待涼備用;
2) 水800ml滾後加薑及片糖大火5分鐘,再轉小火15分鐘就完成(片糖及薑可以視乎個人口味加減)
3) 糯米粉加水搓至吾沾手,然後取少許搓圓再按扁後放入黑芝麻餡料,搓至圓形,水滾後放入水內煲至熟透浮面就可以放入薑湯內一起食用;

Facebook: Love Kelly's Kitchen
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=903720713082847&id=831559940298925

留言