牛蒡紅棗茶

以前返工食lunch既一間健康小店內飲過,吾飲吾知道原來有咁多好處,可以用佢來煲湯或者冲水飲功效一樣咁掂!
今次推介俾大家既方法都系比較方便,只要有個暖壼就可以焗來飲!

功效:牛蒡可以防癌、排毒、降低膽固醇,可以清理血液的垃圾,促使體內細胞的新陳代謝,防止老化,美肌及消除色斑及黑褐斑等等


材料:
牛蒡(乾) 8片
紅棗 2粒
500ml

做法:
1) 紅棗及牛蒡乾淨,紅棗去芯洗及切片;
2) 放入暖壼及倒入熱水,焗2-3小時就可以

<溫馨提示>
非常簡單只須用暖壺焗2-3小時就可以,而且可以多沖2-3次淡淡地當水飲都非常有益

焗茶要用乾牛蒡比較好,吾會太寒..
亁牛蒡可以自制亦可以出面買到(我在萬X買過$78/包),價錢就相差好遠啦!

Facebook: Love Kelly's Kitchen
https://m.facebook.com/Love-Kellys-Kitchen-831559940298925/

留言