BB小饅頭

屋企有個兩歲小妹妹,最鐘意食小饅頭!
相信呢度都有吾少爸爸媽媽識得佢,出面買二十幾蚊1細包,自己整就二十幾蚊一大堆!

材料:
蛋黃 2個
太白粉 (烘焙店有售) 200g
40g
奶粉 20g

做法:
1) 蛋黃同糖攪均;
2 )然後用篩篩過d奶同太白粉,同蛋黃醬一齊搓成粉團; (注意:須要加水一同搓,不過要好少好少慢慢加入去或者用手沾一d水去搓,因為太白粉遇太多水會溶,搓粉團呢part要花點心機,吾好急)
3) 逐粒搓成小球,放於焗盆上;
4) 10分鐘前用180度預熱焗爐,放入去爐15-18分鐘就可以(視乎你搓得大定細)

<溫馨提示>
放入存氣樽一般可以放7-10日,不過我3日內就俾阿囡消滅左!

Facebook: Love Kelly's Kitchen
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=882909755163943&id=831559940298925&substory_index=0

留言